Saturday, March 17, 2012

Sorry for everything....

Hye you allz...
Dah lama gile eyn tak updated blog ni...
Sorry la ea...
Banyak benda nak share kan  kat sini..
Tapi i will try make it simple yoo...heee
Sekarang nie eyn dah final year project...
So maybe lepas nie plan nak keje dulu then baru continue balik study...huhuhu...
About him....hurmm..eyn dah lama break off...
Early this year..everthing is over...
Yess ....!!memang eyn sedih sangat- sangat...but what to do..
Dah xde jodoh...Nak buat macam mana kan...
N tak sampai 1 month..he looking for me...hurmm
Eyn still tak paham what actually he wants from me...
Kau tinggal kan aku sebab kau ade perempuan lain..
N now why you looking for me..??!!
Tah laa..susah sangat nak paham lelaki nie...
Apa la kan yang dorang nak...
Yeah!i still love you darlink..But what should i do...
Past is past k...Bukak buku baru ler...
You are my 1st love and i will you forever...:)
I miss you soo much...thanx darlink coz u already become one of my life..
N i willing to let you go..bye....





2 comments:

  1. dont worry first love mmg susah nk lupe , and that is your first experiences :D honey time will pass and u will find other person :) this is your college life just enjoy your time with family friends dont think the sads thing :) we are here for support u bff! :)

    ReplyDelete
  2. hahaha....argh malu nye kau dah baca post aku ni..dah lama kan xupdated post..heee..anyway thanx ea..u r my bff to syg..syg kau sangat2 wehh..tu lah 1st love is my new experiance..so xpelah..past is past kan..aku pun tengah cuba lupekan die..hopefully dah xde kisah die in my life lg..yuhuu

    ReplyDelete

Tiktok