Saturday, March 31, 2012

Im fine..!!

Memang betul kata orang...
Cinta datang dan pergi...
Setiap yang hidup pun akan mati juga...
Nikan pula manusia yang memang rajin buat kesilapan...
HATI...HATI..HATI...
Memang sakit bila dikecewa kan..
Tapi kenapa..??kenapa..??
Hurmm memang susah kalau bermain dengan perasaan ni..
Dulu aku xpenah kenal ape tu sayang..cinta..kecewa..sakit hati...
Tapi bila KAUwujud...aku belaja semua tu..
Akhirnye kita berpisah..dan KAU senang sangat cari penganti..
Lepas banyak kenangan kita bersama..susah bersama..
Akhirnye KAU buat macam ni juga kan...
Okay im fine..!!
Up coming ni birthday KAU...
What should i do..??
Lupa kan je or buat- buat xtau jek..hurmm
Tinggal lagi beberapa bulan je aku kat sini..
Sedih nak tinggal kan KAU dan  kenangan2 kita...
Mungkin KAU tak kan penah tau betapa sakit nye hati ini...
Yupp aku kena kuat...kena berani terima kenyataan..
Kan aku dah cakap aku memang kena lupa kan KAU..
Its okay shafiq...anyway kalau aku tak sempat wish birthday KAU..
Kat sini pun aku dah mention kan...
Happy Birhday babe..!!!=)




No comments:

Post a Comment

Tiktok