Thursday, March 31, 2011

Hanya ingin kau tahu..~~~

Ku hanya ingin kau tahu...
Im sorry if i make you JEALOUS...
Im sorry if you feel  that I SELFISH..
Im sorry if can not give what you want...
Im SO sorry if I can not be the BEST for you...
Yaa...right..sometimes I feel USELESS..
Yes..I have been RUDE to you...
I know you FEEL..

Saya tahu..saya xboleh bagi macam apa yang DIA bg kat awak...
Saya hanya boleh bagi HATI saya kat awak...
TAPI..awak xnampak...
Awak xtahu...!!
Awak ckp saya kuat nagis..mne ade r..!
Saya kuat kot..!!
Ermm...saya mnx maaf sngt2 klo saya bnyk sakitkan hati awak...
Tapi..awak pn kena piker balik apa yang sedang awak buat...
Masing-masing ada kelemahan dan kebaikan...
Yang lemah tuh..kita kena sama2 lah..btol kan...
Inilah luahan hati saya....ermmm....
PERHATIAN: hehehehe..nie just dialog biasa..tidak ada kana mngena ngn sesapa k..huhu...=)











No comments:

Post a Comment

Tiktok